...

Vet inte hur jag ska börja, men det är väldigt krångligt och svårt just nu. Jag förstår dig, förstår hur du tänker. Har oxå varit där. Det vet du om, vi var där tillsammans. Vi trodde att vi var dom enda, dom enda på hela jorden. , jag trodde vi var den vänskapen som låg på en så pass hög nivå som ingen någonsin kunde nå, trodde jag kunde säga allt till dig och att du skulle förstå allt jag sa, men med tiden har jag börjat inse att jag glider isär från dig mer och mer men du står fortfarande kvar på samma plats. Du förstår inte hur det verkliga livet är. Jag har tänkt efter allt vi har gått igenom, we were so close. Sa allt till varandra. Vi hade bara varandra, vi litade bara på varandra. Men efter allt detta, så börjar jag tänka, har jag verkligen fått det stödet varje gång jag behövde det? När jag har mått dåligt, har jag någonsin fått höra dom orden som får än att känna sig starkare? Jag tvekar. Någonstans känner jag att jag behöver dom orden, bara få höra att ''det kommer lösa sig, tänk inte för mycket på det osv'' Man behöver få höra dom orden ibland, för att må bättre, för att känna att någon finns på ens sida, att någon bryr sig. Alla bråk vi har varit med om har alltid slutat olöst. Alltid du som ska ha rätt, du vägrar att lyssna och ens förstå, du vill inte förstå. Du ska alltid ha rätt. Jag hatar verkligen att bråka med dig, det är verkligen det värsta som kan hända, för jag vet att det alltid kommer vara du som står högst upp och alltid ska ha rätt. Jag vet det. Det är inget att säga emot, det bara är så, och vill bara att du ska förstå hur jag känner ibland. Jag är inte sur eller något, mest besviken. Förstår att du oxå är besviken på mig. Det handlar inte om svaghet, det handlar om något helt annat. Jag vet att jag kan vara svag men inte i denna situationen. Jag känner mig själv bäst. Jag känner även att jag inte funnits där för dig alla gånger heller. Men nu kanske det redan är försent, det kanske har sitt slut här och nu. Jag kanske förstörde det, vi kanske inte är så bra vänner som vi trodde. Du har en helt annan syn på mig och jag har en helt annan syn på dig, men jag förstår dig, som jag skrev innan, du står fortfarande kvar på samma plats.. But one day, you will understand me. I promise...


förlåt bloggen, ingen lär nog förstå, men denna texten är till en person, var tvungen att skriva av mig lite..

/My

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Du förstår inte hur det verkliga livet är". Som att du skulle göra det pga att du har "gått igenom" något som inte jag har. Palla leka helt vuxen oxh sånt bara för det. Jag vet väl fan minst lika mkt som dig om det "verkliga livet". Dock när det gäller just kärlek har jag ingen aning om, men livet kan du ju fan inte sitta och säga att jag inte vet nåt om.

2009-12-25 @ 21:30:12
Postat av: Anonym

"Du förstår inte hur det verkliga livet är". Som att du skulle göra det pga att du har "gått igenom" något som inte jag har. Palla leka helt vuxen oxh sånt bara för det. Jag vet väl fan minst lika mkt som dig om det "verkliga livet". Dock när det gäller just kärlek har jag ingen aning om, men livet kan du ju fan inte sitta och säga att jag inte vet nåt om.

2009-12-25 @ 21:30:49
Postat av: Lova

Jag har tänkt flytta min blogg till blogg.se :) tävlingen du är med i kommer därför flyttas! bara så du är medveten om detta!



overhustaken.blogg.se

2009-12-25 @ 21:42:18
URL: http://engalenprick.devote.se
Postat av: Anonym

svar; det var inget som jag ville du skulle hänga upp dig på. Se, du vill inte ens försöka förstå något av detta som jag skrivit här, för du ska alltid ha rätt.

2009-12-25 @ 22:03:36
Postat av: Anonym

men är man fortfarande anmäld :)!?

2009-12-25 @ 22:04:20
URL: http://simystyle.blogg.se/
Postat av: Lova

sv: ja absolut! :D om ni fortfarande vill vara med vill säga :)

2009-12-25 @ 22:19:57
URL: http://overhus
Postat av: Anonym

jag störde mig på att du skrev det bara. Jag läste allt det typ 3 ggr, så det är inte som att det var det enda jag läste eller tänkte på.. men jag fattar inte vafan det är jag ska förstå?? om du kanske börjar med att säga det så kanske jag gör det? vem vet, får ju testa och se iaf..

2009-12-25 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0