FOTOGRAFERA!



Jag älskar verkligen allt som har med foto att göra, att fotografera och redigera bilder är något av mitt största intresse. Allt, verkligen allt är så coolt. T.ex. kameran, den e byggd som ett öga, jag tänkte på det för någon dag sen när jag kollade på mitt finger (haha) så fokuserade man på fingret och då blev fingret i fokus och allt annat helt suddigt, men sen när man kollar på det runt om fast fortfarande har fingret framför sig så blir fingret suddigt och allt annat i fokus, precis som en kamera! Det är ju bara att ställa in hur man vill ha sitt fokus, skit coolt tycker jag! =) Något som jag älskar att fota är typ vatten och rinnande saker, vet inte varför. Har alltid gillat det, speciellt när man fottar så man ser varje droppe i vattnet i detaljer, så himla coolt. När jag blir äldre ska mitt liv gå ut på att fotta, jag ska ha värsta kameran och typ resa runt i världen och vara med i projekt och sånt, jag drömmer inte jag SKA. Jag lovar, jag pratar inte om drömmar utan detta är sanning. Haha, ja.. Vet inte varför jag skrev detta, men ville bara att ni skulle veta att jag älskar att fotografera (a). Jag lägger ut gårdagens outfit typ nu! =)

/My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0