Nu så är miii tbx!

Hej! Förlåt för att jag inte varit helt super på att uppdatera, men det är så här att jag har haft fullt upp, ska verkligen bli bättre på att uppdatera! får bli mitt nyårs löfte (y)




jag har som sagt fyllt och år och då fick jag ngt som jag inte förväntade mig och det var även den bästa presenten ! =D fick ett makro objektiv till kameran plus ett stativ! Sjukt glad blev man =) t.ex denna bilden är tagen ca två meter ifrån, och bilden blev ändå så bra och skarp! Jag har foton från julkonserten men de blev så sjukt dåliga, färgen var helt röd och bilden blev riktigt suddig, synd :( aja, idag har jag varit på väla och skulle köpa julklappar, men så blev det icke haha (ofc), köper aldrig något som jag tänker att jag ska köpa.. Men men, sånt e livet =) Nu ska jag ner till bogge och hyra mig en film och sen ska sanna sova hos mig!

/My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0