Sorry folks!


Dessa över coola smyckena är ifrån www.cocoo.se 

My här, och jag vet att jag varit sjukt dålig på att uppdatera! Jag ber om ursäkt heh. Idag har jag varit hemma från skolan pga. att jag har haft feber sen inatt, har knappt kunnat sova. Det börjar gå bort, men är inte säker om jag kommer till skolan imorgon! Hoppas det :( Jag missade min favorit lektion idag oxå! Syslöjd :'(.. No fun! Och jag vet, vi har sagt att vi ska skriva om veckans bloggare osv. och vi har inte gjort det, vi är usla. :) Vi laddar upp snart, I promise!

Kommentarer
Postat av: britta

åh jag älskar sådana klockor som går att öppna, på kedja. dösnyggt!:D



Take care/britizas

2009-12-01 @ 22:57:56
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0