BIIIIG NO!



Detta var den hemskaste tröjan jag sett EVER, förlåt om någon har den men tyvärr.. Om du har den där hemma så snälla, släng den, sälj den (om det nu går) eller ge bort den. För det första, så är jag inte ett stort fan av paljetter på tröjor, linnen, klänningar eller ngt sånt. Men det är vad jag tycker då, inget fel om ngn har det men jag tycker inte det är så jätte snyggt xD. Sen hatar jag sånna ''butterfly'' tröjor eller vad man ska kalla det, du vet när man håller upp armarna så går armarna på tröjan som typ vingar, det är så sjuuuukt fult. Ursäkta. Plus att det är t.o.m en fjärill på den haha! Så jäkla ful tröja må jag säga! Vi har typ för det mesta skrivit om saker som är fina och så, men här kom verkligen ett BIIIG NO!

/My

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom som har tröjan hemma gillar antagligen den. Så varför skulle dom slänga bort den för att du inte gillar den i din blogg? ^^

2010-01-08 @ 01:14:33
Postat av: My

Sv; Denna bloggen handlar om våran stil, vi får tycka och säga vad vi vill här, eftersom att det är vår blogg. Om man ska följa ''vårat'' mode menar jag på, då bör man inte ha denna i sin garderob! Annars är denna bloggen inte något för den personen.

2010-01-08 @ 12:04:03
URL: http://simystyle.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Det är finfint med mig :D

2010-01-08 @ 13:09:22
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN

sv; Taack! :D



Hur mår du/ni idag? :D

2010-01-08 @ 16:07:39
URL: http://fotograbben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0