blööö

Hejhejhemsktmyckethej! Jag ber om förlåtelse för en useeeel updatering! Som sagt har jag fått på min jäkla tandställning, och jag känner mig sjukt handikappad, känns som att man har en rulle med metalltråd i munnen, känns inte som att jag kan stänga min mun riktigt ordentligt utan att lite av tandställningen syns. suuuux... Ae, jag gillar't ikke. Idag fick jag panik, måste köpa något!! Och detta står på min nästa köplista!

*Boots!
*Skjorta!
*Jeansskjorta!
*Kavaj!
*Klocka!


Jag har letat ganska länge efter något av det här, men har inte hittat ngt fint eller som passar mig, men nu när jag inte ha pengar så hittar jag en massor, en typisk sak som alltid händer mig! baaaaaaaaaaaaaaaaaad.

Nu ska jag sova, för jag är ganska trött!

/My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0