please god, can u give me summer?



hmm... satt nyss här och börja tänka på sommaren.. Fyfan! Vill ha det nununu! Är så sjukt jäkla trött på denna mörka, dystra & kalla vintern! ÅÅÅÅH SOMMAR! Det är det bästa som finns, så sjukt härligt asså! Gjorde en ''summer outfit'' som ni ser, och jag vill se ut så nu! gúd, tänk att bara ta på ett löst linne shorts, converse, ett par rayban och glida runt på en longboard och ändå lyckas se sjukt bra ut! man blir nästan gråtfärdig, orkar inte med vinter längre! IT'S KILLIN MEEEEEEEE! Mina händer idag, de måste ha frusit till is, det tog en jäkla lång tid innan de hade blivit normala, kunde inte röra dom! Helt sick asså! känner mig fortfarande frusen.. Ååååh, vill bara vara en björn och sova hela vintern och bara vänta tills sommaren kommer! VINTER SUX!

just nu ligger vintern på min ''diss'' lista. Den tar kål på mig!!!

/My

Kommentarer
Postat av: Linn

dom där shortsen är så läckra, om man bara haft ett par lika läckra ben att matcha till!

2010-01-09 @ 17:10:45
URL: http://grodprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0