hejhejhej!


Jag älskar cheap moday jeans, det är dom enda jeansen som sitter bra på mig, har testat alla olika varianter, men det är bara dom som passar på mig. De är super bra för dom är mega billiga, plus dom sitter sånt slimmat och tight och dom är ganska höga, vilket jag tycker om myyycket! :D Har bestämmt mig för att bara köra med cm jeans för känner mig säkrast då ! =D

Har tyyyp kommit hem ifrån väla, fick värsta dampet!! Hittade noll saker som jag skulle köpa. Köpte iaf ett par glasögon, sånna wayfarer i bruna för att mina svarta har gått i sönder ! :( sen ett mega coolt armband, nytt kedjehalsband för mitt håller på och rosta och en mössa och en tråk tröja! Just det, jag fyller år imorgon! känns inget speciellt haha :P idag har vi tränat massor till julkonserten på lördag, kan inte disneylåtarna ! :| måste träna! och jag äääääälskar när vi sjunger ''heal the world'' med michael jackson, åååh älskar det! Det låter som att vi är alla en familj typ, man vill bara krama alla hahah, Nej men jag älskar det! x) japp! Jag har märkt att när jag skriver så skriver jag sjukt rörigt först berättade jag om saker jag köpt till att jag fyller år till att jag inte kan disney låtar och sen att jag älskar heal the world möhöö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0