hejsan!


sjukt fula bilder må jag säga!

Japp! My är tillbaka igen, det är så att jag har haft dataförbud, lite hit o dit så har inte fått något tillfälle att skriva ett inlägg, men simon skötte det ju bra! ;) hahaha ;p Ja, idag har jag inte gjort något super speciellt, letat efter min mobil som jag fortfarande inte hittar, så himla otur man har. Jag skiter fullständigt i mobilen, men vill ha det som finns inuti den! Alla bilder, och saker som jag sparat som jag älskar! =O hemskt.. Det är INTE likt mig att tappa bort något, att verkligen tappa bort det. Jag brukar för det mesta hitta sakerna som jag tror jag har tappat bort, jag är mer ordningsam än vad jag tror jag är faktiskt hehe. Just det! Det är så sjukt mysigt nu när det snöar! Så fint det ser ut, helt vitt överallt. Luuuv iiit! =) Imorgon ska jag till väla oxå, ska köpa en klänning till julkonserten, om jag inte ska ha den som jag redan har, den e skit fin men typ alla kommer ha den säkert.. Om jag köper något så lägger jag ut bild på det imorgon! Onödiiigt inlägg men ville bara skriva lite saker som jag haft i tankarna nu dessa dagar då jag inte skrivit något inlägg ! Jag ska lägga upp något fint snart ka bara göra i ordning mig för kvällen=D

/My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0