miss



Okej vet ikke vad jag ska börja ! typ asså vi tre har fan kännt varandra sen vi va typ mega små, jag var tsm med cassie och sen jakke sen cassie sen jakke haha så små vi va, typ 7 år ! Saknar er något enormt, vi va typ varje dag 24/7 sen så bara gled vi isär ! Jakke har inte träffat dig sen i sommras och cassie vad fan har hänt mellan oss ! Kommer ni ihåg våra spontat vidoer typ ''greve från brittlour'' och '' oh shit i am in 9 month'' haha eller när du och jag jakke satt fast i stolen och behövde hjälp och cassie bara omg kolla henes fi**a kolla på den ! och vi typ höll på att bryta alla ben haha. Finns massa fler detaljer där som vi nog ska hålla för oss sj men kan ju säga en sak ''webcam'' hahahahahah alla desperat pedofiler där ute! Vi alla tre har förändrats och blivit helt oliak personer men önskar att det va som innan för saknar er verkligen !

/ simon

förlåt bloggen säkert många som inte fattar, mycket intärna skämt där men men ...

forsätt läs bloggen kommer roligare saker ikväll :) !



Kommentarer
Postat av: Jaquline

Jag saknar dig, oss.. så fruktansvärt mycket så att det gör ont. Alla våra sjuka, roliga & underbara minnen är helt oförglömliga! Även om vi har förändrat och glidit isär, så kommer ni alltid att vara mina bästa vänner!

Jag älskar er, det kommer jag alltid att göra glöm aldrig det.. <3<3

2009-12-05 @ 14:49:59
Postat av: simon

J: jag saknar er verkligen, vi måste försöka ses snart igen, bästa vänner för alltid eller hur var det!? älskar er så sjukt mkt och kommer aldrig glömma våra minnen !<3<3<3

2009-12-05 @ 15:01:12
URL: http://simstyle.blogg.se/
Postat av: Jaquline

Det måste vi verkligen, snart jullov.. Så en dag på jullovet borde vi träffas :D <333

Bästa vänner livet ut! <333

2009-12-05 @ 15:04:41
Postat av: Cassandra

Saknar oss <3 Älskar er =)

2009-12-05 @ 22:02:57
Postat av: Cassandra

Men erkänn att hennes fi..a var världens största!!!

2009-12-05 @ 22:04:17
Postat av: simon

hahahaha mjo den av jö det !

2009-12-05 @ 23:18:31
URL: http://simystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0