tja!

sjukt kallt var det som sagt! men börjar tina upp nu haha! mina händer var verkligen knall röda, hade ingen känsel i dom, tyckte lite smått synd om dom ;( och sen skulle jag göra en snögubbe men simon tog i sönder den hela tiden och det slutade med att vi själva såg ut som snögubbar! btw, vi såg henke larsson på espresso house xD jag lovar det var han, simon trodde inte på det, men jag var säker på det! Lixom hallå? Ofta man inte knr igen henke, inte för att jag brydde mig så mkt men det känns lite såhär kul ändå.



vad tycker ni om sko smycke? Jag tycker iaf att det är sjukt coolt!, det typ pimpar hela skon! om man har ett par vanliga svarta skor, så ser det skit snyggt ut att bara lägga till ett sko smycke som t.ex detta från http://chainme.blogg.se/.

..men nu ska jag leka med min lillasyster som kom idag från göteborg sörrö!

/My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0