SORRY FOLKS!

Hejhej, Idag har dagen inte riktigt blivit som jag planerade den. Jag skulle egentligen gå till mamma idag, fast det blev lite ändringar pga. av lite saker. Jag har då heller inte fått tillgång till en dator för har haft en massa att göra. Menmen, jag menar på att om jag skulle varit hos mamma så skulle jag kunna ladda upp våran videos som vi skrev om innan för det är där jag har dom! :( Och vi skrev igår och idag att vi skulle ladda upp dem. Jag ber så hemskt mycket om förlåtelse! Men imorgon, då lovar jag! Då kommer videosar att laddas upp!




Idag har min dag gått ut på att storstäda, tvätta och vika kläder. Kul? njaa, inte riktigt, det var fett moi asså. Men det är väll sånt kvinnor ska göra nu förtiden, inte sant? haha nej skämta. Ja men iaf, när jag blev klar med det gick jag ner i stan och bytade en tröja, träffade tonnsan i stan så vi gick hem tillsammans och var en stund :) jaa, vad kan man säga, har verkligen inte gjort något kul idag, kom nyss hem ifrån typ ngn thailändare som vi har ätit mat hos, ganska svårt att njuta av den goda maten då man har tandställning ja, it hurts like hell!



Avslutar allt med, du är så sjukt falsk..

/My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0