Gogogagagooo!

Idag har jag eller vi vaknat klockan 5!!! Lixom snacka om att man är trött guuud.. Vi har haft lucia tåg och så. Inte kul! :( Har varit med jenny typ hela dagen, senare träffade vi någon emil och hans vänner. Sen stack vi hem till min lilla gogo (jenny) hahahha! Så störda vi har varit idag, seriösa problem. Och jenny är jätte söt när hon pratar bebis språket! (som hon gjort typ hela dagen) möhöööö... Sen träffade vi simon och var hos jenny en stund och jenny slängde min mobil i väggen så den hamnade bakom sängen och nu ligger den kvar där och snacka om att jag hatar jenny! Min mobil är lika med mitt liv, och vi blev utlåsta! Så jag lär inte få tillbaka den idag!!! :'(, sen kom nora och så skulle simon och nora på lucia :( så blev det tråk då ju. Så nu sitter Jenny och jag här och har NOOOLIFE!
Och förlåt för dålig update asså! ska bli bättre på det. Det finns bara så mycket att göra just nu!

/My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0