Ännu mega tröttare..



Asså gah, tröjan med öron e typ helt över gullig! Vill ha den (a) Ofc kommer kläderna från världens bästa www.chicy.se så freakin fina kläder!

Just nu befinner jag mig i malmö.. Fråga mig inte varför, min pappa tvingade mig.& Min pappa VÄGRAR att köpa en gps fast han ALLTID asså verkligen ALLTID åker fel. Jag har försökt övertala honom men han vägrar lyssna, han säger att man måste använda hjärnan mer, nu tar alla maskiner över världen tkr han, och om man har gps så säger den bara kör åt vänster, sväng höger osv. o då använder man inte sin hjärna o sånt. Men lixom ist för att sitta i bilen i typ 5 timmar när det egentligen skulle kunna ta 40 min för att man åker fel är inte kul! Så snacka om att jag e typ sjuuuuuukt trött! Och jag har typ meega tråk. Ska försöka hitta på ngt som e kul, typ be någon ringa mig haha! Har inga pengar på mobilen som vanligt (a)


/My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0