!!!



Idag så har det varit en liiite freaky dag. Typ alla har slått alla, Nora har fått typ tusen slag i huvudet. Hehe, sån gullig bula i pannan. (y)... Sen därefter var vi på busshållsplatsen och då hade jag en mascara klump i ögonfransen som jag egentligen inte brydde mig om! Hahaha.. Men iaf, så skulle typ alla wannabe sammarbeta :O Jag bara okeeej, jag ska bara hem så whatever xD simon, jenny och nora typ attackerade mitt ansikte och försökte ta bort klumpen i ögonfransen, sen fick jag värsta mellanrummet i ögonfransen och då fick jag lägga på ännu mer mascara så att det skulle bli jämnt men då skulle klart simon trycka mascara borsten på mitt huvud så att jag fick mascara i ansiktet! (y) ja, mycket intressant. Men ja, det sluta med att jag såg ut som en häxa! (y)
Juuuuust det! Vi ska ju lägga in på veckans bloggare eller va det var! Det kommer sen =)

Simon, du har inte skrivit ett inlägg. Så nu e de min tur att skälla på dig! (6) muhah..

Kommentarer
Postat av: Noriifatii

JÄTTE "gullig" bula!

2009-11-27 @ 19:58:35
URL: http://temsah.blogg.se/
Postat av: My

Ja det tycker jag!

2009-11-27 @ 23:17:54
URL: http://simystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0